بازاریابی رابطه مند
تاثیر تاکتیک های بازاریابی رابطه مند برکیفیت روابط و وفاداری مشتریان
تاثیر بازاریابی رابطه مند بر رضایت مشتریان بانک ملی
پایان نامه مدیریت : بررسی تاثیر بازاریابی رابطه مند در رضایت مشتریان نمایندگی های بیمه البرز
شناسایی و اولویت بندی عوامل اثربخش بازاریابی رابطه مند در افزایش رضایتمندی مشتریان
پایان نامه :بررسی رابطه بین مدیریت دانش و بازاریابی رابطهمند با مدیریت ارتباط با مشتری در بین کارمندان بانکهای …
بررسی ساز و کارهای بازاریابی رابطهمند و تأثیر آن بر وفاداری مشتریان
بررسی میزان بازارگرایی در شرکت های کوچک و متوسط مستقر در شهرک های صنعتی اردبیل و رابطه آن …
بررسی عوامل موثر بر میزان صادرات از دیدگاه صادرکنندگان با توجه به امیخته بازاریابی
بررسی رابطه بین مدیریت کیفیت جامع ، رضایت مشتریان، کیفیت خدمات و عملکرد بانک (مطالعه موردی: …
مطالعه تأثیر استراتژی گرایی و قابلیت های بازاریابی بر عملکرد شعب بانک های خصوصی در سطح …
بررسی رابطه بین آمیخته های بازاریابی و فروش سیمان غرب
بررسی رابطه بین آمیخته بازاریابی و رضایت مشتری
بررسی مؤلفه های مدیریت کیفیت جامع و مدیریت منابع انسانی با رضایتمندی مشتری
بازاریابی
بررسی استراتژیهای بازاریابی جهت توسعه صادرات کارخانجات سیمان ایران
پایان نامه :بررسی رابطه عوامل موثر بر رفتار خرید صنایع دستی گردشگران
بررسی استراتژیهای بازاریابی جهت توسعه صادرات کارخانجات سیمان ایران


