تبلیغات شهری
پایان نامه :تحلیل تأثیر آمیخته بازاریابی اجتماعی بر اثربخشی تبلیغات شهری
طراحی فضاهای چند عملکردی شهری بر اساس معماری ایرانی-اسلامی
تبلیغات در تئاتر ایران
رابطه تبلیغات شرکت، اعتماد و احساس به برند مشتریان بر میزان فروش بیمه عمر
ارزیابی عملکرد محور پیاده راه ۱۵ خرداد از دیدگاه منظر شهری
تاثیر تبلیغات در جذب گردشگری ورودی به ایران (مطالعه موردی گردشگران عراقی)
پایان نامه بازرگانی : بررسی اثربخشی رسانه های تبلیغاتی بر اساس مدل آیدا در شرکت نادری لاهیجان
بررسی تأثیر اقدامات کنترلی پلیس انتظامی قزوین در جذب گردشگران
پیامدها و چالش های حاشیه نشینی شهر در بروز پدیده مجرمانه
تاثیرحاشیه نشینی بر میزان جرایم
مدیریت و برنامه ریزی توسعه منطقه یزد با تاکید بر اقتصاد گردشگری مبتنی بر صنایع دستی و معماری سنتی
مطالعه و کاوشی در معماری همساز با اقلیم خانههای سنتی گیلان
بررسی فاکتورهای موفقیت مدیریت تغییر و تحول در بانکداری الکترونیک ( مطالعه موردی: بانک صادرات شهر کرمانشاه)
بررسی تأثیر اعتماد مصرف کننده به وفاداری نگرش و نیت خرید در بازارهای الکترونیکی (B2C) اعتماد واسطه در مقابل اعتماد فروشنده
هنر همگانی و جایگاه آن در ایران
مؤلفه های هنری تأثیرگذار بر رونق اقتصادی مینای نقاشی در تهران
تأثیر بصری رنگ بر عنوان بندی فیلم


