تصویر ذهنی از برند
بررسی تأثیر رضایت مشتری، اعتماد، ارزش ویژه و تصویر ذهنی برند بر وفاداری به برند
نقش تصویر – واژه بر کاهش اشکالات املایی دانش آموزان مقطع چهارم دبستان در شهرستان کرمانشاه
مطالعه اثر پرستیژ، اعتبار و تصویر برند بر قصد خرید مجدد
طراحی مدل عوامل مؤثر بر شکلگیری برند با رویکرد پویایی سیستم(مورد مطالعه:صنایع غذایی زرین غزال)
شناسایی عوامل مؤثّر بر قصد خرید کالاهای تقلبی از برندهای معتبر
تاثیر تصویر مقصد بر تمایلات رفتاری گردشگران شهر شیراز
تأثیر ارزش ویژه برند از دیدگاه مصرفکننده بر رضایت و وفاداری به برند در صنعت خودروسازی
تبیین تعهد به برند بر اساس شخصیت برندها در بازار لوازم خانگی
پایان نامه مدیریت بازرگانی : بررسی روابط میان ارزش ویژه ی برند مقصد گردشگری, رضایت و وفاداری
چه عوامل درونی و بیرونی و به چه صورت در تعیین معماری برند موثر است
تاثیر انگیختگی حافظه ضمنی بر ادراک تصویر بیماران
بررسی علل بازگشت محکومان به زندان پس از طی یک دوره محکومیت در زندان دستگرد اصفهان


