تصویر ذهنی مشتریان
بررسی تأثیر رضایت مشتری، اعتماد، ارزش ویژه و تصویر ذهنی برند بر وفاداری به برند
عوامل موثر بر وفاداری مشتریان GSM (مورد مطالعه :مشتریان GSM غرب مازندران)
بررسی عوامل موثر بر ترجیح مشتریان در انتخاب یک بانک
شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر بر اعتماد مشتریان بانکداری اینترنتی
پایان نامه مدیریت بازرگانی: بررسی تاثیر ابعاد عینی امنیت بر کاربری سیستم های پرداخت الکترونیکی بواسطه ادراک مشتریان از امنیت …
بررسی عوامل تاثیرگذار بر استقرار مدیریت ارتباط با مشتری در شعب بانک ملی
رسی تاثیر ساختار سازمانی بر استقرار مدیریت دانش در سازمان
طراحی مدل عوامل مؤثر بر شکلگیری برند با رویکرد پویایی سیستم(مورد مطالعه:صنایع غذایی زرین غزال)
شناسایی عوامل مؤثّر بر قصد خرید کالاهای تقلبی از برندهای معتبر
بررسی کیفی تطبیقی اخبار ۲۰:۳۰ سیمای جمهوری اسلامی ایران و برنامه خبری شصت …
بررسی تأثیر استراتژی بازاریابی سبز بر بهبود نشان تجاری
رابطه بین هوش معنوی و شادکامی با رفتار شهروندی سازمانی کارکنان کارخانه قند اقلید
اولویت بندی شاخصهای ارزیابی رضایتمندی بازدیدکنندگان موزه ملی ایران


