حفظ مشتریان
بررسی رابطه بین مدیریت کیفیت جامع ، رضایت مشتریان، کیفیت خدمات و عملکرد بانک (مطالعه موردی: …
بررسی وفاداری مشتریان نسبت به نام تجاری (مطالعه موردی مقایسهای ایرانسل و همراه اول)
پایان نامه :ارزیابی کیفیت خدمات ارائه شده توسط شرکت سهامی بیمه ایران – شعبه مطهری از دیدگاه مشتریان
تاثیرارتباطات بین فردی بر رضایت و وفاداری مشتریان در صنعت بانکداری (مورد: شعب بانک صادرات استان قزوین)
شناسایی و اولویت بندی عوامل اثربخش بازاریابی رابطه مند در افزایش رضایتمندی مشتریان
بررسی عوامل موثر بر وفاداری مشتریان شرکت صنایع غذایی یک و یک
بررسی عوامل الکترونیکی موثر بر انتخاب بانک توسط مشتریان
رابطه تبلیغات شرکت، اعتماد و احساس به برند مشتریان بر میزان فروش بیمه عمر
تبیین فرایند وفاداری مشتریان بانکی از طریق سفارشی سازی خدمات شعب بانک
تاثیر تاکتیک های بازاریابی رابطه مند برکیفیت روابط و وفاداری مشتریان
بررسی تأثیر کیفیت خدمات بر رضایتمندی مشتریان در بانک قرض الحسنه مهر ایران (شعب شیراز …
بررسی رابطه بین دانش مشتری و وفاداری مشتریان با میانجگری ارزش مشتری
بررسی عملکرد سایت بازار بیز BazaarBiz در جذب مشتریان
مدیریت دانش مشتریان بانک مهر اقتصاد با استفاده از تکنیک های دادهکاوی
بررسی تاثیر کیفیت خدمات بر روی وفاداری مشتریان ( مطالعه موردی: واحد خدمات رفاهی شرکت …
بررسی و رتبه بندی تاثیر عناصر آمیخته بازاریابی خدمات بر رضایتمندی مشتریان در منطقه ویژه اقتصادی اداره …
پایان نامه پذیرش بانکداری اینترنتی توسط مشتریان


