خرید اینترنتی
بررسی ارتباط بین شبکه های اجتماعی با اعتماد اولیه خریداران اینترنتی در وب سایت های تجارت الکترونیک …
بررسی تأثیر اعتماد مصرف کننده به وفاداری نگرش و نیت خرید در بازارهای الکترونیکی (B2C) اعتماد واسطه در مقابل اعتماد فروشنده
عوامل موثر بر نگرش و نیت استفاده از فناوری اطلاعات در ارائه خدمات رزرو اینترنتی در صنعت هتل …
شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر بر کاربرد استراتژی تمرکز درخرید بیمه های عمر
تاثیر تبلیغات آنلاین بر رفتار خرید مصرف کنندگان ایرانی و ارائه راهکارهایی جهت بهبود آن
بررسی عوامل مؤثر در افزایش فروش سایت های اینترنتی ایرانی در زمینه فروش محصولات آموزشی
بررسی عوامل موثر بر پذیرش بانکداری اینترنتی در ایران
شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر بر اعتماد مشتریان بانکداری اینترنتی
ارائه یک مدل جهت شخصی سازی تبلیغات اینترنتی با استفاده از تکنیک داده کاوی
پایان نامه مدیریت بازرگانی: پاسخ رفتاری کاربران به تبلیغات اینترنتی، تبیین نقش اعتماد و نگرش به تبلیغات اینترنتی
بررسی تاثیر ابزار ترفیعی بر خرید بیمهنامههای اتومبیل
پایان نامه بازرگانی : بررسی عوامل موثر بر تصمیم گیری خرید آنلاین دانشجویان
ارائه یک مدل جهت شخصی سازی تبلیغات اینترنتی با استفاده از تکنیک داده کاوی
پایان نامه :تجارت الکترونیک و سیستمهای فروش اینترنتی
ضرورت وجود سیستم های فروش آنلاین
بررسی تاثیر کیفیت ادراک شده وب سایت بر رضایت مشتری
ضرورت وجود سیستم های فروش آنلاین
ارزیابی پذیرش کیفیت خدمات الکترونیکی، رضایت و تمایلات مشتری درمطالعه میدانی بانک ملت
پایان نامه رشته کامپیوتر : بررسی فناوری اطلاعات در حوزه بانکداری