مدیریت رسانه
پایان نامه رشته مدیریت: تأثیر مدیریت رسانه بر اخلاق سازمانی
تأثیر رسانه های اجتماعی و سیستم مدیریت مشتری محور بر عملکرد ارتباط با مشتری
پایان نامه گرایش تربیتی: بررسی میزان مهارت مدیریت زمان در نوجوانان و جوانان تهرانی و ارائه راهکارهای رسانه ای برای …
تأثیر نرم افزارهای چند رسانهای بر یادگیری درس ریاضی دانشآموزان دبیرستانهای شهرستان قائمشهر
بررسی چگونگی حضور موثّر روحانیت در رسانه ملّی
تبیین جامعه شناختی رابطه ی بین سبک زندگی و مدیریت بدن در میان زنان شهر سنندج
تبیین جامعه شناختی رابطه ی بین سبک زندگی و مدیریت بدن در میان زنان
بررسی میزان بهرهگیری از رسانههای آموزشی در فرایند یاددهی- یادگیری از نظر معلمان دینی
اهمیت رسانه ها در دنیای امروز
بررسی رابطه سواد رسانه ای با سبک زندگی(مورد مطالعه): نوجوانان ۱۵ تا ۱۸ ساله دبیرستانی …
پایان نامه رشته علوم اجتماعی : آیندهنگاری تحولات رسانه دینی در افق ۱۴۰۴ جمهوری اسلامی ایران؛ مطالعه موردی رسانه منبر
بررسی اهمیت اسطوره سازی دینی برای کودکان در رسانه ها؛از دیـدگاه صاحبنظـران و …
بکار گیری داده کاوی جهت تجزیه و تحلیل زمینه های کلیدی تاثیرگذار جهت پذیرش و پیاده سازی مدیریت …
استفاده از شبکه های نرم افزار محور(SDN) برای مدیریت زیرساخت شبکه های اجتماعی (CN)
بررسی بارشناختی بیرونی آموزش به شیوۀ چند رسانه ایِ مبتنی بر الگوی طراحی آموزشی مریل
پایان نامه مدیریت بازرگانی: پاسخ رفتاری کاربران به تبلیغات اینترنتی، تبیین نقش اعتماد و نگرش به تبلیغات اینترنتی
پایان نامه بازرگانی : بررسی اثربخشی رسانه های تبلیغاتی بر اساس مدل آیدا در شرکت نادری لاهیجان
پایان نامه بازرگانی : اثر عناصر الگوی مدیریت منسجم خدمات بر میزان وفاداری مشتریان
پایان نامه رشته مدیریت بازرگانی : تاثیر تبلیغات بر جذب مشتریان خدمات بانکداری الکترونیک


