نام تجاری بر اعتماد
پایان نامه بازرگانی :تأثیر شخصیت نام تجاری بر اعتماد، دلبستگی و تعهد به نام تجاری در صنعت مواد شوینده
دانلودایان نامه ارشد: تاثیر ارتباطات نام تجاری وکیفیت خدمات از طریق اعتماد به نام تجاری
پایان نامه کارشناسی ارشد : بررسی رابطه سازگاری ارزشی نامهای تجاری(برند ) بامولفه های تعهد عاطفی، وفاداری، رضایتمندی واعتماد از دیدگاه مصرف …
بررسی رابطه سازگاری ارزشی نامهای تجاری(برند ) بامولفه های تعهد عاطفی، وفاداری، رضایتمندی واعتماد …
بررسی حقوقی مسئولیت کیفری تولید کنندگان کالاهای غیر استاندارد
مطالعه ی نقض اساسی قراردادها با تاّکید بر حقوق ایران و مقررات بین المللی
بررسی تحلیلی ماهیتی امین در قانون مدنی و تجارت
بررسی حقوق و تکالیف متقابل و تعیین کننده داور و آثار داوری
بررسی رابطه بین سرمایه اجتماعی و کارآفرینی سازمانی کارکنان آموزشکده های خراسان شمالی
پایان نامه رشته حقوق:بررسی فقهی و حقوقی عقد صلح
تحلیل فقهی حقوقی جرم تدلیس در نکاح
پایان نامه رشته حقوق با موضوع:تحلیل حقوقی کنوانسیون CISG
تعیین محل بهینه DG با در نظر گیری شاخصهای قابلیت اطمینان به روش PSO
بررسی تأثیر رضایت مشتری، اعتماد، ارزش ویژه و تصویر ذهنی برند بر وفاداری به برند
پایان نامه بررسی تاثیر فرآیند مدیریت دانش بر فرآیند کارآفرینی سازمانی در SME های شرق مازندران
مطالعه رابطه بین فناوری اطلاعات با استراتژی های تولید و عملکرد مالی شرکت های پذیرفته شده در بورس …


