نشان تجاری
بررسی تأثیر استراتژی بازاریابی سبز بر بهبود نشان تجاری
قانون چگونگی مناطق آزاد تجاری صنعتی جمهوری اسلامی ایران
وضعیت خاص حقوقی شرکت های واقع در منطقه آزاد تجاری شمال کشور
بررسی وفاداری مشتریان نسبت به نام تجاری (مطالعه موردی مقایسهای ایرانسل و همراه اول)
بررسی مطالعه تاثیر پروبیوتیک تجاری باکتوسل و پری بیوتیک مانان بر رشد و سیستم ایمنی ماهی قزل آلای رنگین کمان …
تاثیریکپارچه سازی زنجیره تامین بر عملکرد تجاری شرکت ها از طریق افزایش رقابت پذیری(شرکت های تولیدی قطعات خودرو)
مقایسه چهار نوع پریمکس تجاری ویتامینه و معدنی (سواد کوه، آمینه گستر، آوای کاسپین شمال و داروسازان) بر …
طراحی مجتمع تجاری-تفریحی با رویکرد طبیعت گرایی با تاکید بر سازواره های طبیعی
تاثیر پریمکسهای تجاری مختلف ویتامینه و معدنی بر صفات لاشه،فراسنجه های خونی و فلور میکروبی روده جوجه های نر …
ارزیابی آزمایشگاهی ترکیبات و اثرات آنتی اکسیدانی اسانس تجاری دارچین
تحلیل و بررسی اثر سیاست های پولی و شوک های نرخ ارز بر تراز تجاری در ایران
عوامل موثر بر انتخاب راهبرد تجاری سازی تحقیقات دانشگاهی در دانشکده های دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت
ارزیابی اثرات جایگاه و مقبولیت برتر واحدهای تجاری در بازار بر روی مشتریان حقیقی و حقوقی
کاهش تحریمها و نقش آن در روابط تجاری ایران و چین بعد از روی کار آمدن …
مکانگزینی ایستگاههای آتشنشانی با منطق فازی و تحلیل سلسله مراتبی (AHP) در محیط مکانمند
بررسی فقهی و حقوقی تنزیل اوراق تجاری
بررسی فرم پذیری فولادهای کم کربن تجاری و تاثیر آن بر شکل پذیری قطعه تودری پژو
تدوین برنامه استراتژیک شرکت تجاری – گردشگری بهده به منظور ارائه ی الگویی اثربخش
وضعیت مالی و نتایج عملیات واحد تجاری برای تصمیم گیری استفاده کنندگان ذی نفع


