بررسی وفاداری مشتریان نسبت به نام تجاری (مطالعه موردی مقایسهای ایرانسل و همراه اول) تاثیر سفارشی سازی خدمات بر رضایت، اعتماد و وفاداری مشتریان شعب بانک ملی شهرستان لنگرود تاثیرارتباطات بین فردی بر رضایت و وفاداری مشتریان در صنعت بانکداری (مورد: شعب بانک صادرات استان قزوین) عوامل موثر بر وفاداری مشتریان GSM (مورد مطالعه :مشتریان GSM غرب مازندران) بررسی عوامل موثر بر وفاداری مشتریان شرکت صنایع غذایی یک و یک تبیین فرایند وفاداری مشتریان بانکی از طریق سفارشی سازی خدمات شعب بانک تاثیر تاکتیک های بازاریابی رابطه مند برکیفیت روابط و وفاداری مشتریان بررسی رابطه بین دانش مشتری و وفاداری مشتریان با میانجگری ارزش مشتری بررسی تاثیر کیفیت خدمات بر روی وفاداری مشتریان ( مطالعه موردی: واحد خدمات رفاهی شرکت … بررسی ساز و کارهای بازاریابی رابطهمند و تأثیر آن بر وفاداری مشتریان بررسی تاثیر کیفیت خدمات بر وفاداری مشتریان هتل های شرق استان گیلان پایان نامه بازرگانی : اثر عناصر الگوی مدیریت منسجم خدمات بر میزان وفاداری مشتریان اثرات بررسی نقش تعدیل کنندگی رضایتمندی در ارتباط بین مشتری مداری و وفاداری مشتریان بررسی میزان رضایت مشتریان از خدمات ارائه شده و تأثیر آن بر وفاداری بررسی عوامل مؤثر بر وفاداری و رضایت مندی مشتریان نمایندگیهای شرکت بیمه بررسی تأثیر رضایت مشتری، اعتماد، ارزش ویژه و تصویر ذهنی برند بر وفاداری به برند بررسی تأثیر اعتماد مصرف کننده به وفاداری نگرش و نیت خرید در بازارهای الکترونیکی (B2C) اعتماد واسطه در مقابل اعتماد فروشنده شناسایی و اولویت بندی عوامل اثربخش بازاریابی رابطه مند در افزایش رضایتمندی مشتریان نقش شخصیت خرده فروش، تمایل به خرید مجدد و کیفیت ادراک شده بر وفاداری مشتری به خرده فروش … پایان نامه :بررسی رابطه بین ارزش ویژه برند و پاسخ مشتریان ارزیابی اثرات جایگاه و مقبولیت برتر واحدهای تجاری در بازار بر روی مشتریان حقیقی و حقوقی بررسی عوامل الکترونیکی موثر بر انتخاب بانک توسط مشتریان رابطه تبلیغات شرکت، اعتماد و احساس به برند مشتریان بر میزان فروش بیمه عمر بررسی رابطه ی کیفیت خدمات بارضایتمندی و تبلیغات شفاهی از دیدگاه مشتریان ﺑﺮرﺳﯽ راﺑﻄﻪ ﺑﯿﻦ ﺧﺪﻣﺎت ﺑﺎﻧﮑﺪاری اﻟﮑﺘﺮوﻧﯿﮏ ﺑﺎ رﺿﺎﯾﺘﻤﻨﺪی ﻣﺸﺘﺮﯾﺎن پایان نامه :بررسی تا ثیرعوامل موثر در ایجاد وفاداری به برند های تلفن همراه پایان نامه :بررسی تأثیر مفاهیم بازاریابی سیاسی بر میزان وفاداری رأی دهندگان بررسی عوامل مؤثر بر ایجاد قصدو بروز رفتار بازاریابی ویروسی در مشتریان و کاربران بررسی عوامل موثر بر ترجیح مشتریان در انتخاب یک بانک بررسی تأثیر کیفیت خدمات بر رضایتمندی مشتریان در بانک قرض الحسنه مهر ایران (شعب شیراز … مدیریت دانش مشتریان بانک مهر اقتصاد با استفاده از تکنیک های دادهکاوی پایان نامه کارشناسی ارشد : بررسی رابطه سازگاری ارزشی نامهای تجاری(برند ) بامولفه های تعهد عاطفی، وفاداری، رضایتمندی واعتماد از دیدگاه مصرف … بررسی رابطه سازگاری ارزشی نامهای تجاری(برند ) بامولفه های تعهد عاطفی، وفاداری، رضایتمندی واعتماد … پایان نامه پذیرش بانکداری اینترنتی توسط مشتریان عوامل موثر بر میزان رضایت مشتریان شرکت رایتل بررسی عوامل موثر بر ایجاد وفاداری اعضاء در کتابخانه های عمومی شهرستان ابهر بررسی عوامل موثر بر رضایتمندی مشتریان محصولات دارویی شرکت داروسازی سها شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر بر اعتماد مشتریان بانکداری اینترنتی بررسی تاثیر عوامل بازاریابی اجتماعی برارزش نام تجاری بانک ملی از دیدگاه مشتریان طراحی و پیاده سازی سیستم خبره برای پیش بینی الگوی
وفاداری مشتریان