بازارهای الکترونیکی
بررسی تأثیر اعتماد مصرف کننده به وفاداری نگرش و نیت خرید در بازارهای الکترونیکی (B2C) اعتماد واسطه در مقابل اعتماد فروشنده
شناسایی و تبیین عوامل ارزیابی آمادگی شرکتهای کوچک و متوسط در بهکارگیری بازار الکترونیکی
بررسی نقش رسانه های الکترونیکی در جذب گردشگران داخلی
بررسی عوامل الکترونیکی موثر بر انتخاب بانک توسط مشتریان
شناسایی عوامل مؤثر بر موفقیت در کسب و کار الکترونیکی
شناسایی عـوامل موثر بر بهکارگیری بازاریابی الکترونیکی در فضای کسب و کار ایران از دیدگاه مدیران بنگاههای …
طراحی سامانه خبره فازی برای تشخیص دامچینی در بانکداری الکترونیکی
بازمهندسی فرآیندهای مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیکی برای ارائه استراتژیهای بازاریابی
ارائه روشی جهت تحقق پرداخت الکترونیکی عوارض در کشور با استفاده از الگو های داده کاوی
پایان نامه مدیریت بازرگانی: بررسی تاثیر ابعاد عینی امنیت بر کاربری سیستم های پرداخت الکترونیکی بواسطه ادراک مشتریان از امنیت …
پایان نامه با عنوان بررسی اعتبار قراردادهای الکترونیکی با نگاه تطبیقی به قانون ایالات متحده آمریکا
بررسی فرآیند مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیک و تاثیر آن بر رشد و سود آوری سازمان
بررسی عوامل مؤثر در افزایش فروش سایت های اینترنتی ایرانی در زمینه فروش محصولات آموزشی
پذیرش تجارت الکترونیک در شرکت های منتخب صادر کننده استان سمنان
پایان نامه مدیریت بازرگانی: بررسی تاثیر ظرفیت داخلی لجستیک شرکت و برون سپاری لجستیک
پایان نامه استراتژیک: بررسی نقش واسطه ای شایستگی اجتماعی در رابطه بین مدیریت ارتباط با مشتری و …
پایان نامه با موضوع سیستم پشتیبان تصمیم گیری وب( DSs)
پایان نامه رشته حقوق:بررسی جرم پول شویی در نظام بانکی


