چارچوب بلوغ فرآیند
بررسی فرآیند مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیک و تاثیر آن بر رشد و سود آوری سازمان
ارائه مدلی امن برای سیستمهای مدیریت فرآیند کسبوکار در محیطهای سرویسگرا
ارائه مدلی جهت چابک سازی معماری سازمانی با استفاده از چارچوب توگف
ارایه یک روش تلفیقی برای ارزیابی حاکمیت بلوغ معماری سرویس گرا
بومیسازی مدیریت پیکربندی در چارچوب CMMI در یک سازمان ایرانی
بازمهندسی فرآیندهای مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیکی برای ارائه استراتژیهای بازاریابی
ارائه مدلی جهت چابک سازی معماری سازمانی با استفاده از چارچوب توگف
ارائه مدلی امن برای سیستمهای مدیریت فرآیند کسب وکار در محیط های سرویس گرا


